Wednesday 25 April 2012

BERGAYA DENGAN PELBAGAI CARA PAKAI TUDUNG BAWAL YANG MENARIK



Pada masa kini, dengan tudung bawal empat segi biasa,kita juga dapat bergaya seperti pemakaian selendang yang sekarang ini menjadi trend dan gilaan remaja masa kini.Semenjak selendang mendapat perhatian remaja, tudung bawal biasa tidak lagi mendapat perhatian, akan tetapi apabila banyak gaya dan rekaan di dalam cara memakai tudung bawal biasa diperkenalkan, ia menjadi trend semula.


  
Cuba anda lihat video ini dan cubalah try k...










Saya rasa tudung bawal sekarang telah banyak diubahsuai  yang menjadikan ianya diantara jenis tudung yang mendapat sambutan hangat daripada wanita yang bertudung khususnya remaja yang menginginkan keselesaan dan bergiat aktif dalam keadaan yang sopan. 


Ini kerana tudung ini sangat mudah dipakai dan sangat cantik dipakai kerana gabungan diantara sulaman bunga yang dibuat tangan dan berlian yang tulen. Dan saya rasa gabungan ini adalah gabungan yang sangat kreatif yang membuatkan ramai wanita tertarik dengan tudung bawal ini.  


Antara tudung-tudung bawal yang berada di pasaran sekarang...Banyak pilihan menanti anda, pilih je mana yang anda suka...
Ini tudung bawal yang mempunyai permata





No comments:

Post a Comment