Wednesday 25 April 2012

Pelbagai sulaman menarik yang terdapat pada tudung bawal

CANTIK....gabungan warna pink dan biru yang menyerlahkan lagi si pemakai..




Tudung bawal telah mendapat perhatian semula apabila pereka tudung bawal telah meletakkan pelbagai bentuk dan corak sulaman di atas kepala yang biasanya dipanggil sulaman crown.Ramai wanita khususnya remaja masa kini semakin suka bergaya dengan tudung yang mempunyai sulaman crown ini kerana ia bukan sahaja menambahkan keyakinan kepada si pemakai, bahkan membuatkan si pemakai kelihatan lebih anggun dan menawan tanpa memakai aksesori yang lain.





indah....gabungan sulaman dan berlian 






Pada pendapat saya, gabungan diantara sulaman tangan yang unik dan ketulenan berlian yang diletakkan di atas kepala tudung sangat menarik kepada remaja yang mana mereka memang suka mengenakan tudung yang menyerlahkan personaliti mereka dan juga membuatkan mereka kelihatan lebih outstanding kerana mereka aktif dalam menjalani kehidupan seharian mereka.

Saya rasa mereka juga ingin sentiasa kelihatan menarik walau dimana pon mereka pergi. Dan dengan adanya rekaan sulaman yang begitu menarik, anda semua khususnya pada remaja di luar sana dapat juga aktif dan kelihatan menawan setiap masa.


Ini adalah diantara contoh-contoh design terkini.



                                        Ini adalah sulaman Riben Tempatan



                                                      sulam tangan ekslusif.


Banyak sulaman yang menarik yang terdapat pada tudung bawal..
Kepada yang berminat,
Pergilah dapatkannya sekaranggggg.....

No comments:

Post a Comment