Sunday 13 May 2012

Jam tangan serlah personaliti anda



Tidak lengkap rasanya jika kita tidak memakai jam tangan apabila kita ingin  bergaya kerana jam tangan bukan sahaja berfungsi sebagai aksesori malah ia juga dapat menyerlahkan personaliti seseorang. 





Pakar berpendapat bahwa jika seseorang itu memakai jam tangan, ia bermakna orang itu seorang yang menjaga masa dan juga seorang yang sangat menghargai masa serta seorang yang menepati masa.





Untuk pengetahuan anda, pelbagai rekaan jam yang anda boleh dapatkan di pasaran dengan pelbagai tawaran harga yang menarik. Ianya bermula dari harga RM 10 sehinggalah berjuta-juta ringgit. Bagi orang yang inginkan kepuasan dan juga kualiti yang menarik, mestilah perlu korbankan sejumlah wang yang banyak  untuk mendapatkan yang seperti anda impikan.. 


 Inilah diantara jam yang ada dipasaran, pelbagai rekaan telah dibuat unutk memuaskan hati si pemakai kerana citarasa  setiap orang adalah sangat berbeza. Sesetengah orang menyukai design yang simple dan yang lain pula menyukai design yang penuh dengan berlian seperti gelang tangan dan sebagainya. Akan tetapi, design seperti itu biasanya diminati oleh golongan wanita yang ingin kelihatan  gorgeous setiap masa.








No comments:

Post a Comment